U počecima svog postojanja, Unity je bio namijenjen za kreiranje igrica isključivo za operacijski sustav MacOS. Od tada pa do danas, dodane su još čak 24 platforme za koje je moguće izraditi igricu. U čitavom tom periodu kreiran je uistinu velik broj igrica različitih žanrova, tematike i igrivosti. Pokušat ćemo vam stoga predstaviti deset igara koje je portal “The Gamer” istaknuo kao deset najboljih.

Cities: Skylines

Paradox Interactive i Colossal Order su prilikom kreiranja ove igrice iskoristili sjajnu mogućnost koja im se ukazala. 2013. godine jedna od najiščekivanijih igrica trebala je biti Sims City, ali je svojim izlaskom poprilično razočarala svoje fanove. Cities: Skylines je svima njima pružio jednu odličnu alternativu koja je na kraju i zasjenila svoju konkurenciju. U ovoj igri igrač može kontrolirati ogromna geografska područja prepuna raznih građevina s gotovo milijun stanovnika. Kako bi se kreirala ova igrica bilo je potrebno puno truda i možemo reći kako je bila veliki uspjeh.

Rust

Rust je igrica koja će najviše privući igrače koji se sami vole suprotstaviti ostatku svijeta. Igra se u jednom otvorenom svijetu gdje svaki igrač praktički kreće od nule. U divljini mora pronalaziti oružja i graditi baze kako bi se borio s drugim protivnicima, a ujedno i zaštitio od napada. Ovo je jedna od igara začetnica takvog žanra koji je u vrlo kratkom roku postao jako popularan u svijetu te su mnoge druge igrice odlučile preuzeti taj koncept. Sama sloboda i bezbroj mogućnosti unose u igru osjećaj realnosti koja je uvijek privlačna igračima.

FAR: Lone Sails

FAR: Lone Sails nije igrica namijenjena svakome. Postoje igrači koji uživaju u dinamičnim igricama u kojima akcija jednostavno ne prestaje. Ovo nije igrica za njih. Radnja igre je smještena u postapokaliptičnom razdoblju, a od igrača se traži da istražuje kako bi saznao što je preostalo od nekad vrlo aktivnog svijeta. Može se reći da se radi više o lijepom putovanju nego o igrici, a uz avanture koje se mogu proživjeti igrajući FAR: Lone Sails, može se i uživati u predivnim krajolicima.

My Friend Pedro

My Friend Pedro je potpuna suprotnost prethodnoj igri jer je prepuna različitih oblika akcije i poprilično je intenzivna. U ovoj igrici, igrač kontrolira lika kroz različite razine, a pritom se bori s raznim neprijateljima koristeći razne vještine među kojima je i parkour. Moguće je kombinirati sve znanje lika kako bi se izveli neki akrobatski potezi među kojima su i skokovi kroz prozor dok pucate na neprijatelje, a sve u slow motionu. Igrica je izašla 2019. godine, a već je okarakterizirana kao jedna od najboljih u svom žanru, a s time se slažu i svi koji su je igrali.

Hearthstone

Hearthstone je igrica u kojoj igrači pokušavaju skupiti što bolje karte koje će koristiti kako bi u jednom kartaškom duelu pobijedili svoje protivnike. Naravno, nije riječ o nekoj klasičnoj kartaškoj igri, već se ovdje koriste karte s različitim likovima, magijama i zamkama. Važno je na najbolji mogući način iskoristiti karte koje su vam dodijeljene, a iz godine u godinu ova igra postaje sve popularnija među igračima diljem svijeta. Već neko vrijeme se održavaju i velika natjecanja među kojima je svjetsko prvenstvo u Hearthstoneu s odličnim nagradama. Igra je besplatna i na taj način dostupna svima.

Escape Plan

Escape Plan je originalno kreiran za konzolu Sony Vita ponajviše zbog način kontrole i ekrana na dodir. Međutim, zbog odličnog uspjeha koji je ova igrica počela uživati, došlo je do odluke kreirati i verziju za PlayStation 4. Igrica je crno-bijela, ali poprilično šarmantna i puna zabavnih zagonetki i misterija. Cilj je usmjeravati dva glavna lika kroz različite sobe i pritom paziti da ne ih ne zahvati neka od brutalnih zamki na koje mogu naići. Sama grafika, težina i zanimljivost zagonetki, kao i cjelokupni dojam igrice hvaljeni su od strane kritičara, kao i samih igrača.

Fe

Ova igrica kratkog imena kao glavnog protagonista ima jednog čudnovatog lika. Riječ je o liku koji je nalik na lisicu, ali ima karakteristike slične ptici i vjeverici. Cilj same igre je zaustaviti razne neprijatelje koji nalikuju na robote u njihovom naumu da naškode životinjskom svijetu. Kroz igranje ove igrice može se osjetiti utjecaj raznih njenih prethodnica i hitova među gejmerskom populacijom. Jedini nedostatak ove igre je činjenica da je igrica možda prekratka, ali kada se netko požali na tako nešto, jasno je da mu se svidjela igrica i da bi htio da je duža. Stoga je Fe zaslužio naći se na ovoj listi.

Ori And The Blind Forest

Okruženje u igrici Ori And The Blind Forest je poprilično slično onome u prethodnoj igri Fe. Igrač kontrolira neku vrstu šumskog duha u cilju spašavanja šume i prirode od raznih sila koje ih žele uništiti. Ova igra pravljena je u 2D-u i kod igrača će oživjeti onaj retro osjećaj 2D igrica kakav su možda imali nekoć, igrajući neke od starih, legendarnih naslova. Izazovi u igrici češće zahtijevaju razmišljanje od igrača nego što je riječ o preprekama u navigiranju glavnim likom.

Pillars Of Eternity

Kada je tvrtka pod imenom Black Isle Studios, koja je kreirala razne velike hitove i odlične igrice, prestala s radom, mnogi njeni bivši zaposlenici okupili su se i formirali novu tvrtku imena Obsidian Entertainment. Svatko tko je igrao neku od igrica koje je pravila tvrtka Black Isle Studios jednostavno će uživati u igrici Pillars Of Eternity. Osjetit će onu draž kakve su imale njezine prethodnice i uživati u ručno naslikanim pozadinama, sjajnim efektima, strateškim borbama i zanimljivoj cjelokupnoj radnji kroz koju će igrač morati prolaziti. Ovo je vrlo lako jedna od najboljih igrica ikad proizvedenih koristeći Unity engine.

Cuphead

Cuphead je jedna od najpopularnijih igrica prošlog desetljeća. Najviše je to zbog osjećaja koji budi u igračima koji su kao djeca uživali u crtićima Walta Disneyja. Riječ je o 2D igrici koja po nekim svojim karakteristikama podsjeća na legendarnu Contru u kojoj glavni likovi neprekidno moraju trčati i istovremeno pucati na svoje protivnike. Cuphead je, može se slobodno reći, podjednako teška kao spomenuti klasik, a Unity engine se odlično pobrinuo da igra teče jako glatko tako što je omogućio konstantnu razinu od 60 kadrova po sekundi u svakom trenutku.