Unity game engine je zabavan za učenje i njime se mogu postići uistinu odlični rezultati koji svakoga mogu proslaviti na tržištu, pod uvjetom da je dovoljno maštovit, snalažljiv i da zna što će se ljudima svidjeti. Nitko ne može utjecati na maštovitost pojedinca i ideje koje se nalaze u njegovoj glavi, ali postoje neke univerzalne smjernice kojih bi se bilo poželjno držati prilikom kreiranja i razvoja videoigrica. One su prvenstveno namijenjene za one koji čvrsto odluče ozbiljno se posvetiti razvoju i spremni su odvojiti svoje slobodno vrijeme kako bi postigli zacrtane ciljeve. Prateći ih znatno će se olakšati čitav proces kreiranja, a rezultati bi mogli biti kvalitetniji i bolji.
Postavite si realan cilj
Neke od najljepših priča dolaze tako što su pojedinac ili grupa ljudi odlučili napraviti nešto što će oduševiti svijet i nakon puno rada i zalaganja, to im je pošlo za rukom. Neki od njihovih ciljeva bili su jako ambiciozni i malo tko je vjerovao u njih, ali uspjeli su. Za sve nove programere i kreatore igrica u Unityju, važno je da svoje ciljeve postavljaju na realan način. Nitko od vas ne očekuje da vaša prva igrica bude svjetski hit, a postavljanje nerealnih ciljeva može vas brzo obeshrabriti ako krenete neuspješno. Postavljanje cilja je jedan od najvažnijih dijelova kreiranja igrica i ono će odrediti u kojem smjeru će čitav projekt ići. U obzir uzmite svoje želje i mogućnosti te po tome dođite do realnog cilja.
Kombinirajte zabavu i ozbiljnost
Kreiranje igrice može biti zabavno, ali zahtjeva i dosta ozbiljnosti. Vrlo se često desi da ako nedostaje jedan od spomenuta dva faktora, krajnji rezultat neće biti zadovoljavajuć. Pronaći zabavu u kreiranju igrica je važno jer vam nikada neće nestati motiva i vaš projekt će biti nešto čemu ćete se uvijek rado vraćati. Ozbiljnost je potrebna kako ne bi došlo do grešaka i kako bi se projektu pristupilo kao nečemu što je za vas izuzetno važno, a to bi i trebalo biti.
Neka igra ima dobru priču
Da, važno je da igra ima puno mogućnosti i da izgleda lijepo. Ali, nešto istančaniji i iskusniji igrači od igre najviše traže dobru priču. Kada ljudi igraju neku igricu, najbolji način za uživati u njoj je da sebe stave u poziciju glavnog junaka ili više njih. Upravo zato bi im najprivlačnije bilo naći se u nekoj priči koju pronalaze zanimljivom te s nestrpljenjem očekuju što će se iduće desiti. Igrica po pitanju priče može biti namijenjena za sve uzraste, a može biti i za neku ciljanu dob. Ako je za ciljanu dob, vrlo je važno da znate na koji način oni okvirno razmišljaju i što bi pronašli zanimljivo u vašoj igrici.
Prilagodite razine i težinu
Najpoznatiji oblik igrice je onaj u kojem ona postaje sve teža kako igrač napreduje u njoj. Univerzalno gledajući, to je i najprihvatljiviji oblik iz više razloga. Igrica svojom jednoličnošću i konstantnom težinom može vrlo brzo dosaditi igračima jer će im se igranje činiti monotono i potražit će neku drugu igricu koja ih može izazvati. Ponekad je poželjno izazvati osjećaje frustracije kod igrača jer ne mogu završiti određenu misiju ili dio igrice, a njihov natjecateljski duh(kojeg ima većina igrača) im ne dopušta da odustanu. Također, postepeno povećavanje težine igrice zadržat će interes igrača i svaki puta ga iznova izazvati na neki nov i neočekivan način. To će razbiti monotoniju i osigurati da će nastaviti s igranjem.
Grafika
Podešavanje grafike je jedan od zahtjevnijih dijelova izrade igrice, ali je isto tako i jedan od važnijih. Ranije smo spomenuli kako igrači prilikom igranja najčešće uđu u ulogu glavnog lika, a grafika je jedan od ključnih detalja koji im u tome pomaže. Kada je grafika bolja i okruženje djeluje realnije, igrač će se puno lakše udubiti i unijeti u igricu. Dakle, dobra grafika povezana s odličnom pričom može postići puno toga.
Zvuk
Naravno, igrica bez zvuka bila bi gotovo beskorisna. Za zvuk se može primijeniti sve što smo naveli kod grafike, ali zvuk može otići i korak dalje. On u igrici ne mora samo opisivati što se trenutno događa, već kreatori igrice mogu biti maštoviti i ukomponirati glazbu za koju smatraju da će biti prikladna ili upravo glazbom istaknuti ozbiljnost neke situacije baš kako to rade filmovi i serije. Kada je o ovom segmentu igre riječ, mogućnosti su uistinu beskonačne.
Iteracija
Iteracija ili ponavljanje je jedan od najvažnijih konačnih koraka kod izrade igrice. Kada mislite da imate gotov proizvod, morate ga testirati. To nikako nećete učiniti samo jednom i već zaključiti kako je sve u redu te plasirati svoju igricu na tržište. Bit će potrebno puno ponovnih testova čak i onih najsitnijih detalja jer definitivno ne želite otkriti nešto što niste planirali kada već bude prekasno. Prilikom testiranja prototipa igrice važno je da vaši ciljevi iz prvog koraka o kojem smo govorili budu zadovoljeni. Tek kada ste apsolutno sigurni da je sve ispalo kako ste prvobitno željeli, vaša je igrica spremna.
Zaključak
Prilikom kreiranja igrice puno je još sitnih koraka koji ovdje nisu spomenuti, a definitivno ćete naići na njih i bit će ih važno savladati kako bi mogli nastaviti sa svojim kreiranjem. Njih ćete morati savladavati “u hodu” ili ćete s njima biti upoznati na nekom tečaju ili tutorialu koji ćete proučavati prilikom učenja kreiranja igrica u Unity game engineu. Vrijedi napomenuti da ove smjernice ne moraju biti način na koji će svaki pojedinac kreirati svoju buduću igricu, već su one tu kao svojevrsni savjeti i nešto što može dati okvirnu sliku na što obratiti pozornost.