Kingdom Hearts: Melody of Memory je akcijska videoigrica koja se bazira na glazbi i ritmu, a razvila ju je tvrtka pod imenom Square Enix u suradnji s tvrtkom Indieszero. Objavila ju je sama tvrtka Square Enix te je igrica izašla za PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Prvo se pojavila u Japanu 11. studenog 2020. godine, a dva dana kasnije je postala dostupna i ostatku svijeta. Riječ je o čak 14. nastavku iz serije Kingdom Hearts igara, a njezin je izlazak bio najavljen u siječnju 2020. godine.
Radnja igrice
Igricu Kingdom Hearts: Melody of Memory može igrati jedan ili više igrača, a ovisno o tajmingu kojim pritišću tipke u ritmu, mogu dobiti različite ocjene. Ako se dogodi da igrač pritisne krivu tipku, njegov će lik u igrici izgubiti nešto zdravlja što može dovesti do gubitka. Likovi mogu napredovati te se njihova količina zdravlja i snage može povećati. Svaki lik u igrici ima različite sposobnosti napadanja, a oni se zapravo natječu sa svojim protivnicima u različitim ritmičkim bitkama. Nakon što pjesma određene razine završi, ona se može ponovno odigrati nasamo, odnosno bez protivnika. Kada je o nekim tematskim razinama riječ, kao primjerice Disney razinama, postojat će i neki likovi iz Disney svijeta koji će biti svojevrsni gosti u ovoj igrici.
Igranje za više igrača uključuje co-op način igranja gdje dvoje ljudi igra s likovima pod imenom Sora i Riku kako bi pokušali dosegnuti što veći zajednički rezultat. Također, igrači se mogu natjecati i protiv drugih igrača diljem svijeta online, a pobjednik je onaj koji skupi više bodova. Sustav natjecanja je best of 3, odnosno igrač koji prvi dođe do dvije pobjede biva i konačni pobjednik.
Kreatori igrice
Square Enix je japanska tvrtka koja se bavi razvojem videoigrica, a odavno je poznata zbog nekih svojih naslova koji uključuju Final Fantasy, Dragon Quest te Kingdom Hearts. Neke od njihovih igara prodale su se i u više od deset milijuna kopija pa možemo reći da se radi o izuzetno uspješnoj tvrtki. Najuspješnija franšiza im je ipak Final Fantasy koji se prodao u preko 140 milijuna primjeraka. Kingdom Hearts zasad broji oko 30 milijuna prodanih kopija, ali ovaj relativno novi naslov bi trebao još poboljšati tu brojku. Square Enix je osnovan u travnju 2003. godine spajanjem tvrtki Square i Enix odakle je i poteklo ime.
Indieszero je još jedna japanska tvrtka za razvoj videoigara, a osnovana je 21. travnja 1997. godine. Ona je poznata po tome da proizvodi videoigrice za veće tvrtke kao što su Sega, Nintendo i naravno, Square Enix. Kao što samo ime govori, tvrtka teži proizvodnji indie igrica, odnosno igrica koje imaju nešto manji budžet i potpuno su neovisne o drugima. Jedan od glavnih ciljeva tvrtke je, kako oni kažu, proizvoditi igrice koje će biti jako jednostavne i pristupačne igračima.
Recenzije
Iako je riječ o igrici koja je izašla u studenom 2020. godine te još nema velik broj recenzija i kritika, servis Metacritic je od onih koje su trenutno dostupne izvukao prosječne ocjene, a one su 80/100 za Nintendo Switch te 75/100 za PlayStation 4. Neke od ocjene poznatijih kritičara koje vrijedi izdvojiti su 8/10 GameInformera, 7/10 koliko su dali Destructoid i IGN te 35/10 koliko je došlo od strane Famitsua.
U IGN-u su naveli kako je Kingdom Hearts: Melody of Memory igrica koja će u igračima probuditi snažan osjećaj nostalgije koji će objediniti gotovo sve što volimo u igricama. Pritom misle na elemente kakve možemo pronaći u igricama Final Fantasy te u Disneyjevim crtićima i filmovima. Također, iznose kako je vrijeme provedeno igrajući Kingdom Hearts: Melody of Memory izvrsno iskorišteno te preporučuju ovaj naslov svima. U GameInformeru ističu kako je Kingdom Hearts serijal uvijek imao odličnu glazbu u svojim igricama, ali da su tek sad u potpunosti shvatili koliko je on zapravo dobar i koliki utjecaj ima na same igrače.
Verzija igrice Kingdom Hearts: Melody of Memory za Nintendo Switch prodala se u 23,813 tisuće primjeraka već prvi tjedan i to samo u Japanu što je Kingdom Hearts: Melody of Memory smjestilo na deveto mjesto najprodavanijih igrica ikad u toj zemlju u svom prvom tjednu od izlaska. Na istom tipu ljestvice, verzija za PlayStation 4 smjestila se na 13. mjesto. Ta se verzija prodala u 18,120 primjeraka.