Grow Home je avanturistička igrica koju je razvila tvrtka pod imenom Ubisoft Reflections, a objavio Ubisoft. Ona je izašla 4. veljače 2015. godine za Microsoft Windows, a 1. rujna iste godine za PlayStation 4. Igrica prati malenog robota koji nosi ime B.U.D. Njegov je zadatak uzgajati biljku koja će stvarati kisik na njegovom matičnom planetu. Igrači imaju priliku istraživati otvoreni svijet tako da pomjeraju robote te imaju priliku i penjati se koristeći njegove ruke.

Ova je igrica prvobitno trebala biti razvijena kao manji projekt unutar tvrtke Ubisoft Reflections, ali je postala poprilično popularna među radnim kolegama pa su je odlučili službeno predstaviti svijetu, a o tome su obavijestili sve na svom blogu 22. siječnja 2015. godine. Kreirana je koristeći Unity game engine te sadrži neke vrlo zanimljive značajke kao napredne animacije i zakone fizike prilikom kretnji i različitih akcija.

Grow Home je vrlo dobro dočekan od strane kritičara i igrača, a zbog uspjeha ovog naslova, nastavak pod imenom Grow Up je izdan u kolovozu 2016. godine.

Radnja igrice

Igrica se igra iz perspektive trećeg lica, a na biljci koju igrač uzgaja mogu izrasti takozvani “Star Shoots” koji robotu omogućuju da putuje u smjeru u kojem je izabrao da oni izrastu. Ovo sasvim sigurno istraživanje okoliša čini još zanimljivijim, a jednom kada biljka naraste do dvije tisuće metara, glavni zadatak je završen. Tada će igrač dobiti na biranje želi li skupiti još osam sjemenki. Kada se završi zadnji zadatak, igrač dobije odijelo koje mu omogućuje da skače dvostruko više te igrica dolazi do svog kraja. Čak i nakon završetka, igrač ima priliku slobodno istraživati svijet.

Kreatori igrice

Ubisoft Reflections je britanska tvrtka koja se bavi razvojem videoigrica, a sjedište joj je u gradu Newcastle upon Tyne, u Engleskoj. Osnovali su je Martin Edmondson i Nicholas Chamberlain još 1984. godine. Prvobitno se ova tvrtka bavila razvojem trkačkih videoigrica, a najpoznatija je po seriji igrica Driver. Tvrtka je osnovana pod imenom Reflections, a 2006. godine ju je otkupio Ubisoft odakle i dolazi njezin današnji spoj ta dva imena.

Recenzije

Servisi Metacritic i GameRankings pokušali su prikupiti što je više moguće ocjena raznih recenzija kako bi izvukli što točniju prosječnu ocjenu za igricu Grow Home. Prosječna ocjena do koje je GameRankings došao je 75%, a Metacritic je došao do dvije ocjene. One su 75/100 za verziju igrice za računalo te 74/100 za verziju igrice za PlayStation 4.

Najviša pojedinačna ocjena kritičara došla je od strane IGN-a koji je ovom naslovu dao vrlo dobrih 8.8/10. GameSpot je ostavio ocjenu od 8/10, a njezin ekvivalent je došao i od strane PC Gamera. Oni su igrici Grow Home dali ocjenu 80/100. Destrutoid je također vrlo visokom ocjenom nagradio igricu davši joj 8.5/10, a najniža ocjena istaknutijih kritičara došla je od strane Game Informera. Oni su igrici Grow Home dali ocjenu 6/10.

Ono što su mnogi okarakterizirali najboljom značajkom igrice Grow Home je njezin otvoreni svijet. U PC Gameru tako navode kako je jedno od najvećih veselja prilikom igranja ove igrice upravo to istraživanje. Slažu se i u Destructoidu gdje iznose da su zaista uživali istražujući. Za kritičare iz Eurogamera, mapa igrice Grow Home je predivna i ima različite značajke. Sve su slične stvari spomenute i u IGN-ovoj recenziji, ali tamo dodaju i kako gotovo ne postoji niti jedan razlog ovu igricu igrati opet nakon što se jednom ona završi.

Grafika je bila još jedna od često komentiranih značajki igrice. Mnogi su istaknuli kako je kretanje kroz sve te divne prizore zaista sjajan primjer kako slika i prizor vrijede više od tisuću riječi. Na stranici Rock, Paper, Shotgun iznose kako su kretnje glavnog lika uvelike povezane sa svijetom, a animacije ističu kao glavni razlog zašto je Grow Home tako posebna igrica.

Kritičari su bili podijeljeni kada je o kontrolama riječ. Za neke je igrica Grow Home najbolja igrica penjanja na koju su ikada naišli, dok su drugi naveli kako su imali poteškoća s tim segmentom te da im se nikako nije svidio.