Genshin Impact je besplatna akcijska igrica koju je razvila i objavila tvrtka pod imenom miHoYo. Sastoji se od fantastičnog otvorenog svijeta i sustava borbi u kojima se koriste različiti oblici magije, mijenjanja likova te nagrada u kojima igrači mogu osvojiti nova oružja, likove i druge oblike resursa. Također, Genshin Impact ima opciju i igranja za više igrača, a maksimalan broj koliko ih može sudjelovati u jednoj igri je četiri.
Svijet u kojem se odvija radnja igrice zove se Teyvat, a na njemu živi sedam različitih nacija od kojih svaka ima svoje božanstvo. Priča prati lika poznatog kao Putnik koji ima brata blizanca. Putnik prolazi kroz razne svjetove, ali nepoznati bog ga upravo na Teyvatu odvaja od njegovog blizanca. On je u potrazi za svojim blizancem, a u tome mu pomaže novostečeni prijatelj pod imenom Paimon.
Genshin Impact je izdan 28. rujna 2020. godine za Microsoft Windows, PlayStation 4, Android i iOS. Verzije za Nintendo Switch i PlayStation 5 bit će dostupne u bliskoj budućnosti.
Kreatori igrice
Genshin Impact je kreirala kineska tvrtka pod imenom miHoYo koja se bavi razvojem i objavljivanjem igara, a sjedište joj je u Šangaju. Prepoznatljivi su po tome da su njihove igrice uglavnom akcijske, a rađene su u stilu japanskog animea. Najpoznatije kreacije proizašle iz ove tvrtke su upravo Genshin Impact te igrica pod imenom Honkai Impact 3rd.
Tvrtku su osnovala tri studenta sa sveučilišta Shanghai Jiao Tong koji su zbog svoje ljubavi prema animeu odlučili razvijati igrice u tom stilu. Prva značajnija igrica koju su kreirali zove se Gun Girls, a nju su izdali u 2014. godini. Može se reći kako je to bila odskočna daska za sve što je došlo nakon nje, a sada je miHoYo postalo renomirano ime u svijetu videoigrica.
Recenzije
Igrica Genshin Impact je generalno dobro prihvaćena od strane igrača i kritičara, a tome svjedoče i prosječne ocjene koje je su izvučene od strane servisa Metacritic koji prikuplja recenzije i traži srednju ocjenu. One glase:
iOS: 83/100
PC: 84/100
PlayStation 4: 80/100
Pocket Gamer je, gledajući sve ocjene koje je Genshin Impact dobio, bio najdarežljiviji, a njegova je ocjena bila četiri i pol zvjezdice na ljestvici od maksimalnih pet zvjezdica. Game Informer je također vrlo solidno procijenio Genshin Impact davši mu 9.25/10. IGN se istaknuo svojom visokom ocjenom 9/10, a najmanja ocjena na koju se može naići došla je od strane GameSpota koji je ovom naslovu dao ocjenu 7/10.
U IGN-u su naveli kako je im se najviše svidio svijet u kojem postoji ogroman broj različitih mogućnosti za igrača. S njima se slaže i Game Informer koji je na sve dodao kako su oduševljeni jednom svojevrsnom petljom skupljanja, nadogradnji i uređivanja. Borba je jedan od najzanimljivijih segmenata kritičarima iz Destructoida, a povukli su i paralelu s ikonskom igricom Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Najviše kritika došlo je zbog završnice igre jer se, kako navodi Forbes, mora potrošiti velika svota novca kako bi se pred samim krajem igricu zapravo privelo kraju. PC Gamer i GameSpot također su izrazili nezadovoljstvo krajem koji se prema njima čini pomalo nedorađenim i smatraju kako je bilo više boljih mogućnosti.
Prodaja
Prije izlaska same igrice Genshin Impact, čak se 21.3 milijun ljudi registriralo, a od toga je njih 16 milijuna bilo iz Kine. Prema nekima, Genshin Impact je najveći međunarodni naslov koji je ikad kreiran u Kini.
Tijekom prvog tjedna od svog izlaska, Genshin Impact je skinut više od 17 milijuna puta i samo se u tom periodu skupilo oko 60 milijuna dolara od mobilnih platformi. Unutar dva tjedna, ta je brojka debelo premašila sto milijuna dolara te tako uvelike pokrila sve troškove razvoja i marketinga. Najveći povrat novca došao je iz Kine, Japana, Južne Koreje i Sjedinjenih američkih Država. Unutar jednog mjeseca od izdavanja ove igre, samo od prodaje putem mobilnih platformi, Genshin Impact je zaradio preko 250 milijuna dolara što izlazak ove igrice čini jednim od najvećih izlazaka nekog mobilnog naslova u povijesti.
Kada je riječ o nekom tako značajnom postignuću, logično je da će puno očiju biti uprto u Genshin Impact, u ovom slučaju. Igrači su tako otkrili da se prilikom zatvaranja, pa i brisanja igrice s uređaja, sustav koji sprječava varanje u igri nije gasio te je ostajao aktivan. Naravno, iz tvrtke miHoYo su odmah reagirali na ukazanu grešku i riješili taj problem kako bi dokazali da se ne radi o aplikaciji za špijuniranje.