Stvaranje i prikazivanje uvjerljivog digitalnog ljudskog lika jedan je od najtežih zadataka u računalnoj grafici. No, posljednjih godina također smo vidjeli značajan napredak u mnogim područjima tehnologije, što potiče veliko uzbuđenje među programerima kada je riječ o prilikama koje im predstoje.
Osnovna tehnologija Unityja neprestano se razvija kako bi zadovoljila sve veća očekivanja kreatora za visoku vizualnu kvalitetu i realnost, posebice kada su u pitanju digitalni ljudi. Kao dio napora pripreme Unityja za pokretanje i prikazivanje realističnih digitalnih ljudi, nedavno je Unityjev Demo tim prikazao The Heretic, a sada je proširio svoj rad stvaranjem dema Enemies.
The Heretic je bio temeljni korak na putu prema stvaranju Enemiesa. U Unityju navode kako su puno toga naučili, razvili novu tehnologiju koja je postavila temelje za daljnji razvoj, isprobali razne pristupe, napravili svoj pošten dio pogrešaka i učili iz njih.
Napredak u kvaliteti
U usklađenosti s planovima i razvojnim naporima Unityjevih inženjerskih timova, Demo tim usvojio je sve relevantne nove tehnologije od vrlo rane faze. Također, popunio je praznine između dijelova plana uvođenjem poboljšanja i popravaka, kao i razvijanjem novih tehnologija kada je to bilo potrebno.
S Enemiesom su napori išli u tri smjera: razvoj rješenja za kosu, poboljšanje realnosti samog lica i pokušaj objedinjenja svega toga u kontekstu stvarnog sadržaja. To znači da su nova i već postojeća grafika, kao i osnovne značajke Unityja dovedene do maksimuma, uključujući glatku međuoperaciju, kako bi se podigla ukupna kvaliteta slike.
Točnije, Enemies koristi cijeli skup značajki Unityjevog High Definition Render Pipelinea (HDRP), Screen Space Global Illuminationa (SSGI), NVIDIA-inog Deep Learning Super Samplinga (DLSS) i sve druge značajke koje su bile relevantne za ostvarivanje zacrtanih ciljeva.
Novi digitalni čovjek
Osobe različitih korijena, nacionalnosti i različitih crta lica pružaju niz dodatnih izazova s kojima se u Unityju nisu uhvatili u koštac s likom Gawaina u The Hereticu. Za Enemies su tako odabrali glumicu u 40-ima, odnosno nekoga tko se uklapa u ulogu iz narativne perspektive i predstavlja novu razinu tehničkih izazova.
Za početak, svjetlija koža je bila prozirnija i protok krvi ima vidljiviji učinak na njezinu kožu dok se kreće i govori, pa su u Unityju tako razvili tehnologiju napetosti. Bore su izraženije i zahtijevaju posebnu pozornost iz perspektive sjenčanja i osvjetljenja. Oči predstavljaju vlastitu podskupinu izazova, od kojih su neki uspješno izvršeni.
Novo rješenje za kosu
U Unityju je razvijeno potpuno novo rješenje Unity Hair koje se sastoji od tri dijela koji zajedno stvaraju prirodan izgled i kretanje kose protagonista:
- Sustav kose (sa simulacijom kose temeljene na pramenovima) integrirano je rješenje za autorsko oblikovanje, simuliranje na pramenovima i renderiranje kose. Ovaj sustav radi sa svim autorskim alatima koji izvoze podatke u Alembic formatu, tako da možete kreirati svoje osobe u alatu po vašem izboru. Sustav Hair će raditi sa shaderom po vašem izboru, ovisno o kanalu renderiranja koji koristite. Podržava HDRP, Universal Render Pipeline (URP) i Built-in Render Pipeline.
- Kako bi omogućio realističan izgled kose, ali i krzna, Unity je razvio sjenčanje dlaka u HDRP-u, što je slično modelu koji se često koristi u igranim i animiranim filmovima (npr. Marschner / Disney). To je omogućilo stvaranje poboljšanih vizualnih rezultata u svim uvjetima osvjetljenja bez potrebe za mijenjanjem parametara za dobre performanse.
- Renderiranje kose omogućuje učinkovito renderiranje vrlo tankih pramenova kose i smanjuje količinu aliasinga uzrokovanu pramenovima koji nisu pravilno rasterizirani kada su premali na zaslonu. U Enemies se koristio višeuzorkovani međuspremnik vidljivosti kako bi se smanjio aliasing kod vrlo tankih niti.