Game engine Unity lansiran je 2005. godine, a jedan od primarnih ciljeva bio je demokratizirati razvoj igrica i učiniti programiranje istih pristupačnim većem broju developera. Već iduće godine, Unity je osvojio drugo mjesto na Appleovom izboru još poznatom i pod imenom Apple Design Awards. Nagrada je došla u kategoriji najbolje iskorištene Mac OS X grafike. Unity prvenstveno i jest bio osmišljen za Mac OS X, ali kasnije mu je nadodana podrška i za Microsoft Windows okruženje, kao i za web pretraživače.
Unity 2.0
Unity 2.0 je lansiran 2007. godine, a sadržavao je oko 50 novih značajki. Neke od važnijih bila su optimizirani engine za terene, idealan za detaljna 3D okruženja, usmjerena osvjetljenja, video reprodukcija i mnoge druge. Također, jedna od vrlo korisnih značajki omogućavala je raznim developerima da lakše surađuju na projektima. Koristeći UDP(engl. User Datagram Protocol), developeri su mogli razvijati i multiplayer igre, odnosno igre za više igrača, a sve to uz uvelike olakšan način međusobne komunikacije.
Kada je Apple uspostavio svoj App Store u 2008. godini, Unity je odmah reagirao te dodao podršku za iPhone. Njihov je engine nekoliko godina bio bez konkurencije kada je bila riječ o iPhoneu i postao je nadasve poznat i korišten među iOS developerima igara.
Unity 3.0
Unity 3.0 je dovršen u rujnu 2010. godine, a glavne karakteristike bile su proširenje grafičkih značajki enginea tako da se mogu koristiti na računalima i konzolama za videoigrice. Također, nadodana je podrška i za Android operacijski sustav te integracija novog alata pod imenom Beast Lightmap. Uz to, dodan je i uređivač drveća, poboljšano UV mapiranje, audio filteri i još poneka značajka.
Unity 4.0
U studenom 2012. godine, na scenu je stupio Unity 4.0. Ovo je bila vrlo bitna nova verzija alata jer je uključivala DirectX 11 kao i Adobe Flash podršku, novi alat za animacije pod imenom Mecanim te pristup Linuxu. U 2013. godini, najpopularnija društvena mreža na svijetu, Facebook, integrirala je paket razvojnog softvera za igrice koji je koristio Unityjev game engine. Na ovaj su način mogli pratiti oglasne kampanje gdje su korisnici društvenih mreža direktno bili povezivani na određene dijelove unutar same igre. Također, lako su mogli dijeliti slike iz same igre. 2016. godine, Facebook je razvio novu platformu za PC igrice u suradnji s Unityjem. Unity je pružao podršku Facebookovim platformama za igrice, a Unityjevi developeri su mogli brže i lakše objavljivati svoje igre na toj društvenoj mreži.
Unity 5.0
Američka stranica koja piše i izvještava o tehnologiji, The Verge, prilikom lansiranja Unityja 5.0 u 2015. godini napisala je:
Unity je počeo s ciljem stvaranja igara univerzalno dostupnim. Unity 5 je dugo očekivani korak naprijed prema budućnosti.
Unity 5 uvelike je poboljšao osvjetljenje i audio značajke. Kroz WebGL, Unity developeri mogli su dodavati svoje igrice na kompatibilne web pretraživače bez potrebe za drugim dodacima i plug-inovima. Peta generacija Unity game enginea predstavila je Cinematic Image Effects, dodatak koji je značajno umanjivao generički izgled samih igrica.
Unity 5.6 je na to sve dodao i nove efekte čestica i osvjetljenja koji su uvelike poboljšani sveukupne performanse enginea. Zatim su uslijedile i podrške za Nintendo Switch, Facebook Gameroom i Google Daydream. Međutim, neki gejmeri su ipak kritizirali Unity i njegovu pristupačnost zbog velikog broja novih igara u vrlo kratkom vremenskom periodu na platformi Steam, a koje su objavljivali donekle ne tako iskusni developeri.
U prosincu 2016. godine iz Unityja su objavili da svoje novije verzije više neće imenovati po dosadašnjem sistemu već po godini nastanka, što je značilo da će nova verzija nositi ime Unity 2017.
Unity 2017-2020
Unity 2017 alat je uključivao grafičku obradu u stvarnom vremenu, gradaciju boja, izgradnju svijeta, analitičke operacije i izvješća o performansama. Unity 2017.2 počeo se baviti i stvarima koje ne uključuju nužno dizajn igrica predstavivši vremensku cru, koja je omogućavala stvaranje drag-and-drop animacija te Cinemachine koji je bio sustav pametne kamere unutar igrica.
2018. godine predstavljen je novi način postizanja vrhunske grafike koji nosi ime Scriptable Render Pipeline. On je uključivao HD obradu za PC, mobitele i virtualnu realnost. Također, predstavljeni su i razni alati a strojno učenje gdje igrice mogu učiti iz stvarnih navika čovjeka.
2019. je dodana poveznica s jezikom Wolfram koja je omogućila pristup nekim visokim funkcijama Wolframa direktno iz Unityja. Pozivanje objekata u Unityju koristeći Wolfram također je omogućeno koristeći UnityLink biblioteku.
U lipnju 2020. Unity je predstavio MARS(Mixed and Augmented Reality Studio) koji developerima omogućuje dodatnu funkcionalnost kada je riječ o stvaranju AR(Augmented Reality) aplikacija.