U listopadu prošle godine pokrenut je Unity Gaming Services(UGS), platforma koja razvojnim stručnjacima pomaže izgraditi čvrste temelje, stvoriti zanimljiva iskustva igrača i potaknuti rast samih igara. Lansiranjem UGM-a je osam novih proizvoda ušlo u beta verziju, a koristilo ih je nekoliko desetaka tisuća korisnika iz čak 120-ak zemalja.
Budući da su svaki studio, programer i igra koju kreiraju jedinstveni, UGS je dizajniran na način koji svakome omogućuje da radi onako kako želi. Iako će igre sasvim sigurno biti različite i jedinstvene, smjernice koje su korisne prilikom kreiranja istih mogu biti univerzalne i svi ih mogu primijeniti.
Upravo zato donosimo neke od njih.
Stvorite jake temelje
Izgradnja pozadinske infrastrukture za više igrača u ranoj fazi razvoja od vitalnog je značaja za programere. Odaberite ono što vašoj igri treba od alata za više igrača, upravljanja podacima o igračima i objavljivanja sadržaja u igri.
Provjera autentičnosti, trenutno instalirana u više od 4000 projekata, omogućuje vam da dodijelite račun igračima i priložite im sve podatke koje generiraju pozadinski proizvodi.
Cloud Save omogućuje praćenje i pohranjivanje podataka igrača, uključujući sposobnosti, statistiku i još mnogo toga što se može naći u vašoj igri, omogućavajući račune vaših igrača na različitim uređajima. Ova usluga je zabilježila preko 14 milijuna API poziva tijekom beta verzije.
Lobby omogućuje igračima da se okupe u privatnim ili javnim lobbyjima(predvorjima) prije nego što se pridruže glavnoj sesiji igre. Lobby već podržava preko 400 jedinstvenih projekata igara, uključujući igre u razvoju.
Relay omogućuje programerima da izgrade peer-to-peer igre bez potrebe za rješavanjem složenosti hostinga namjenskog servera igara. Relay osigurava privatnost tako što nikada ne zahtijeva dijeljenje IP-a i šifrira sav promet u igri pomoću DTLS-a.
Morate razumjeti svoje igrače
Nakon što vaša igra bude puštena u javnost, poboljšanje angažmana igrača je način na koji je održavate zabavnom. Morate razumjeti svoje igrače kroz podatke i uvide u igri, pročistiti i pružiti zanimljiva iskustva te povećati doživotnu vrijednost (Lifetime Value ili LTV) svoje igre.
Analytics omogućuje studijima da bolje razumiju izvedbu igre i ponašanje igrača pomoću unaprijed izgrađenih i prilagođenih nadzornih ploča i vizualizacija koje pokreću pouzdani podaci u stvarnom vremenu. To uključuje mogućnost izrade i izvršavanja upita, iscrtavanja rezultata i izvoza podataka u programe kao što su Microsoft Excel, Tableau ili OpenOffice. Tijekom beta verzije UGS-a, Analytics je pomogao da gotovo 3000 studija zaroni duboko u podatke s nadzornim pločama koje daju prikaz performansi u igri od 360 stupnjeva.
Game Overrides daje Unity programerima mogućnost sigurnog stvaranja personaliziranih doživljaja igrača u igri i promjena konfiguracije.
Tekstualni i glasovni chat (Vivox) je usluga neovisna o engineu koja omogućuje komunikaciju igračima. Njegova funkcionalnost sada omogućuje uvođenje visokokvalitetne komunikacije igrača u igre mnogih žanrova, platformi i enginea. Trenutno, Vivox pokreće glasovnu i tekstualnu komunikaciju u više od 230 zemalja, na 14 platformi, s više od 850.000.000 minuta razgovora dnevno.
Dopustite da igra raste
Tijekom razvoja mobilnih igara važno je razmišljati o tome kako ćete nabaviti igrače za svoju igru kako bi mogli uživati u vašoj kreaciji. Osim uživanja u vašoj igri, novi igrači također postaju izvor prihoda za buduću podršku vašeg studija.
Unity User Acquisition (UA) rješenja omogućuju vam da jednostavno pokrenete oglasne kampanje i da vas milijuni vide svaki dan kroz aplikacije ili igre. Raznovrsna ponuda oglasa, napredni alati za ciljanje, pronicljiva analitika i samoposlužne nadzorne ploče pomažu vam u upravljanju kampanjama i profitabilnom skaliranju aplikacije ili igre.
Integracija oglasa u vašu igru jednostavna je s Unity Ads SDK-om koji razvojnim programerima igara omogućuje raznolik i siguran pristup za preko 60 partnera putem Unity Unified Auction. Alternativno, ostvarite iste prednosti pouzdane oglasne mreže uz Unity Mediation(beta).