Kako balansirati težinu igre? Donosimo 7 korisnih kriterija
Kada razmišljamo o tome kako balansirati težinu igre, odmah znamo da se radi o jednom od najosjetljivijih dijelova dizajna –
Game engine budućnosti
Kada razmišljamo o tome kako balansirati težinu igre, odmah znamo da se radi o jednom od najosjetljivijih dijelova dizajna –
Ako želimo razumjeti kako raditi glasovne promptove, prvo moramo znati da oni nisu samo tehnički dodatak, već alat koji
Ako želimo znati kako napraviti 3D scenu, prvo moramo razumjeti da je riječ o virtualnom prostoru u kojem se oblikuju
U svijetu game developmenta sve više se traži vizualna raznolikost i detalji koji podižu iskustvo igrača na višu razinu. Kada
Razvijati sadržaj za virtualnu stvarnost znači ući u svijet gdje tehnologija i kreativnost rade rame uz rame. Kada znamo što
Kada razmišljamo o tome kako poboljšati FPS, često se suočavamo s istim problemom – igra izgleda odlično, ali performanse
Kada razmišljamo o tome kako napraviti save sistem u Unityju, prvo se moramo zapitati što je save sistem i zašto je on
Kada govorimo o tome kako motivirati igrača, važno je razumjeti da iza svake vrhunske izvedbe stoji kombinacija psihologije,
Kada razmišljamo o tome kako početi s Unityjem, prvo što nam pada na pamet je golema kreativna sloboda koju ovaj alat nudi.
Kad se upustimo u razvoj igre, jedno od ključnih pitanja koje si postavljamo jest – kako dodati UI u igru? Bez korisničkog
Kada prvi put uđemo u svijet razvoja videoigara, jedno od ključnih pitanja s kojim se suočavamo je – kako birati engine za
Kada napokon završimo s razvojem igre, jedno važno poglavlje tek počinje – testiranje. Znati kako testirati igru ključno je