Nova godina je idealan trenutak da osvježimo backlog i bez grižnje savjesti složimo novu listu želja: par velikih hitova za zajedničke večeri, nekoliko “još samo jedna runda” naslova i barem jednu igru u koju uronimo na duže staze.
Ako tražimo nove igre koje imaju najveće šanse obilježiti 2026., dobro je krenuti od trendova na wishlistama i provjerenih kalendara izlazaka, pa zatim listu prilagoditi svom stilu igranja. U uvodu ćemo odmah ubaciti nekoliko konkretnih primjera koji se već često vrte među najwishlistanijima: Subnautica 2, Slay the Spire 2, Heroes of Might and Magic: Olden Era i Resident Evil Requiem.
U nastavku donosimo savjete kako složiti listu koja stvarno radi za nas i naš tempo.
Key takeaways
- Nova godina je najbolja kad listu gradimo po vremenu koje stvarno imamo, ne po hypeu
- Nove igre biramo tako da pokrijemo različita raspoloženja: “cozy”, natjecateljski, priča, opuštanje
- Wishlistovi i kalendari izlazaka su dobar filter, ali finalna lista mora biti personalizirana
- Unity nam može biti “bonus rezolucija”: uz igranje, probamo i napraviti mini projekt
Kako odabrati nove igre bez FOMO-a
Prvo se pitamo vrlo praktično: koliko realno igramo tjedno i u kojim terminima. Ako smo nakon posla umorni, onda biramo igrice koje su jasne, ritmične i ne traže mentalni “startup” od 30 minuta. Ako vikendom volimo uroniti, onda si ostavimo jednu veću avanturu ili narativni naslov.
Drugo, nova godina je savršena za “tri košarice”:
- Za opuštanje (kraće sesije)
- Za druženje (co-op ili party vibe)
- Za duboki fokus (duže kampanje, survival, RPG)
Zašto nam u siječnju treba nova lista.
Kad krene nova godina, lakše je držati se rutine. Lista nije samo popis, nego dogovor sa sobom: što igramo kad imamo 20 minuta, a što kad imamo 2 sata.

Nova godina kao strategija: planiramo listu po žanrovima i raspoloženju
Ovo je trik koji radi svima: ne biramo samo “najbolje”, nego “najrazličitije”. Nove igre koje ciljamo neka pokriju barem tri različita osjećaja: napetost, mir i znatiželju. Tako smanjujemo šansu da nam sve dosadi u istom tjednu.
U tu logiku super ulaze naslovi koji su već visoko na wishlistama kao signal interesa zajednice, primjerice Steam “Upcoming Releases” lista gdje se često vrte veliki i mali projekti koje ljudi masovno dodaju.
Što staviti na listu: provjereni kandidati za 2026.
Kad biramo konkretne naslove, držimo se provjerljivih izvora: Steam stranice (da znamo da igra stvarno postoji) i kalendara izlazaka (da ne sanjamo datume). Dobar pristup je kombinirati “wishlist hype” sa strukturiranim popisom izlazaka za 2026.
Tablica ispod je primjer kako si možemo složiti uravnotežen popis novih igara za novu godinu:
| Igra | Tip iskustva | Gdje pratiti / dodati | Zašto na listi |
| Subnautica 2 | Survival + istraživanje | Steam | Za “duge vikend” sesije i uranjanje u svijet |
| Slay the Spire 2 | Roguelike + deckbuilding | Steam | Za kratke sesije, “još samo jedan run” |
| Heroes of Might and Magic: Olden Era | Strategija na poteze | Steam | Za sporije, taktičko igranje i nostalgični vibe |
| Resident Evil Requiem | Horor / napetost | Steam | Kad želimo adrenalin i “event” večer |
| FIFA igra za Netflix Games (2026) | Sportska igrica (mobilno/TV) | Netflix Games vijesti | Zanimljivo za casual igranje uz veliki sportski događaj (Reuters) |
Unity kao “bonus razina” u novoj godini
Ako nam je nova godina i malo kreativni restart, Unity može biti savršen dodatak uz igranje: ne moramo odmah “raditi igru života”, dovoljno je napraviti mini prototip (npr. platformer s jednim levelom). Krenemo od službenog Unity ekosustava i instalacije preko Unity Hub, a zatim odradimo kratki “getting started” put kroz službene resurse.
Zanimljiv podatak o modernim engineima.
Unity dokumentacija za Unity 6.3 navodi da je riječ o LTS izdanju (long-term support), što je često najmirnija opcija kad želimo stabilnost i manje iznenađenja tijekom učenja.
Zaključak
Nova godina nam najlakše uspije kad nove igre ne biramo nasumično, nego kao mali sustav: malo “velikih” naslova, malo brzih igrica i jedna kreativna stavka uz Unity da se ne vrtimo samo u konzumu sadržaja. Kad listu gradimo po svom vremenu i raspoloženju, igrice nas stvarno pune energijom umjesto da nas umaraju izborom. I da, za dane kad nam treba nešto ultra-lagano, uvijek si ostavimo prostor i za nove besplatne igrice za ubijanje vremena.
