Unity 2022.1 Tech Stream pruža rani pristup inovativnim novim značajkama i priliku za utjecaj na sljedeće izdanje dugoročne podrške (LTS).
Uz njega imate priliku osjetiti praktični rad s ranim značajkama, pružanje povratnih informacija i sudjelovanje u dijalogu o tome kako izraditi alate koji postižu više. Tech Streamovi se objavljuju dva puta godišnje i osiguravaju da ste već upoznati i spremni za ugradnju svih funkcionalnosti u svoj novi projekt, jednom kada LTS bude izašao 2023. godine.
Povećana produktivnost
Učinkovito stvarajte u Unity Editoru s poboljšanjima kako biste ubrzali svoj rad. S većim fokusom na neovisnost o timu, uštedjet ćete vrijeme i povećati brzinu različitih iteracija. Također, otkrijte brži ulazak u način reprodukcije i uvoz datoteka, vizualne upite za pretraživanje koji vam pomažu pronaći ono što trebate te višestruki odabir u Upravitelju paketa.
To su samo neka od mnogih poboljšanja koja čine veliku razliku. Za 2D kreatore u Unityju su se usredotočili na ubrzanje osnovnih značajki, uvoza, animacije i fizike. Dodali su Sprite Atlas v2, podršku za datoteke PSD ekstenzija i upravljanje slojevima u 2D PSD Importeru. Značajka Sprite Swap sada ima pojednostavljen pregled ključnih kadrova i animacija.
Proširivi uređivač
Prilagodite uređivač i omogućite svom timu učinkovit tijek rada unutar enginea. UI Toolkit je na putu da postane jedinstveno rješenje za Editor i runtime UI. U 2022.1 ubrzana je upotrebljivost za programere alata s više UI widgeta, TreeView s podrškom za više stupaca, API-ji za vektorsko crtanje itd.
Autorski framework Spline sada je dostupan i radi s načinima uređivanja. Programeri također mogu proširiti funkcionalnost razvojnim alatima i prilagođenim komponentama kako bi osnažili tim. Material API proširen je na sva svojstva materijala, a dodan je i novi API za Unity datotečni sustav. To omogućuje stvaranje alata za vizualizaciju i analizu Asset Bundlea.
Skalabilni radni tijek materijala
Iskoristite veću produktivnost uz brži radni tijek materijala te brzo i učinkovito skalirajte izradu materijala za bilo koji rendering pipeline.
Material Variants nudi moćan, integriran tijek rada za smanjenje ciklusa ponavljanja pri upravljanju velikim količinama podataka. Dostupna i u Universal Render Pipeline (URP) i High Definition Render Pipeline (HDRP), ova nova značajka omogućuje i stvaranje nove hijerarhije materijala.
Detaljni uvid u performanse
Profilirajte svoj projekt i fino prilagodite njegovu izvedbu za bolje iskustvo igrača. Podignite svoj projekt na sljedeću razinu s alatima za profiliranje i izvedbu, što je za Unity ključno područje u 2022.
Unity 2022.1 isporučuje Frame Timing Manager za hvatanje i pristup podacima o vremenu okvira GPU i CPU te vremenskim oznakama na granularnoj razini. Frame Timing Manager dostupan je u uređivaču i omogućuje vam ciljanje i prilagođavanje projekta, bez obzira na platformu. Također je dodan Frame Stats Profiler u program za ispravljanje pogrešaka pri renderiranju.
Optimizacije platforme
Podrška za platformu Unity osigurava stabilnost i performanse gdje god se vaše igre igrale. Frame Timing Manager sada je dostupan u uređivaču, a on vam omogućuje ciljanje i prilagođavanje izvedbe u igri, bez obzira na platformu.
Analizirajte performanse svoje Android igre s pristupom podacima niske razine putem paketa System Metrics Mali od ARM-a, a igre na Samsung uređajima sada mogu iskoristiti prednosti Adaptive Performancea 4.0 s podrškom za vizualne skripte.
Ubrzajte vrijeme iteracija za razvoj igara za iOS i Xbox uz najnoviji inkrementalni proces izgradnje igrača. Maksimalno povećajte performanse VR igre uz kasno zaključavanje i vektore kretanja te poboljšane grafičke performanse za igre koje koriste Vulkan.